艣roda, 7 czerwca 2017

Powitanie ;-)

Witajcie ;-)

Nie umiem pisa膰 o swoich zainteresowaniach, nie nale偶臋 do os贸b wylewnych i kreatywnych馃槖

W zwi膮zku z tym m贸j blog o moich ukochanych lalkach b臋dzie do艣膰 "suchy", zdj臋cia z bardzo kr贸ciutkim opisem. Wybaczcie mi to.

Jestem i tak z siebie do艣膰 zadowolona, 偶e w og贸le zdecydowa艂am si臋 na blog. W艂a艣ciwie inspiracjami do tego by艂y blogi trzech przyjaznych mi i wa偶nych dla mnie os贸b. Ich blogi jak i one same skusi艂y mnie do tego po latach zbierania lalek.

Pocz膮tkowo bardzo d艂ugoooooo interesowa艂y mnie lalki Barbie. Po wielu latach chyba mi si臋 mocno opatrzy艂y i m贸j kierunek zmieni艂 si臋 na wszelkie ich klony 馃槈 By艂o to te偶 nie kolekcjonerstwo a zbieractwo. Przygarnia艂am co mi w r臋ce wpad艂o, to niwelowa艂o rado艣膰 z lalek. Rozpocz臋艂am wi臋c wyprzeda偶 zawalaj膮cych mieszkanie Mattelek i skupi艂am si臋 na klonicach, co ujawni艂o u mnie wielk膮 mi艂o艣膰 do nich. Teraza mog臋 powiedzie膰, 偶e w ko艅cu kolekcjonuj臋 lalki, bo zdobywam tylko te co wiem, 偶e pokocham. Wiadomo...czasem przypadkiem jaka艣 sztuka inna si臋 trafi, ale wtedy szukam jej szybko lepszego domku ni偶 rubinowy馃槅

To te偶 nie znaczy, 偶e nie podobaj膮 mi si臋 ju偶 Barbie....bo s膮 nadal wed艂ug mnie pi臋kne, g艂贸wnie te z ery Superstar czy Vintage. Lecz wszystkiego mie膰 i trzyma膰 si臋 nie da.

No to si臋 rozpisa艂am 馃槣 A mia艂o by膰 na "sucho"....hihihihi To mo偶e nied艂ugo odkryj臋 tu u siebie jednak cz膮stk臋 kreatywno艣ci z czasem 馃槉

Zapewne troszk臋 mi w tym pomo偶ecie je艣li b臋dziecie zagl膮da膰馃槝

20 komentarzy:

  1. No to ja si臋 melduj臋 jako pierwsza ;)
    Na pewno ten blog nie b臋dzie suchy, Twoje lale jak nic zdob臋d膮 serca innych a Ty sama zaczniesz si臋 rozpisywa膰, nawet nie b臋dziesz wiedzia艂a kiedy :D Trzymam kciuki za dalszy ci膮g i b臋d臋 wiernym czytelnikiem <3

    OdpowiedzUsu艅
  2. Jako pierwsza i najwa偶niejsza ;-)
    Nie wyobra偶am sobie mojego bloga bez Twoich odwiedzin.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Witaj w blogowym 艣wiecie! Z偶era mnie ciekawo艣膰 i wst臋pna zazdro艣膰 na my艣l o Twojej kolekcji. Pokazuj, pokazuj, b臋d臋 mia艂a gdzie si臋 po艣lini膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Odwdzi臋cz臋 si臋 za ci膮g艂e 艣linienie si臋 na Twoim blogu i podziwianiu tam Twoich cud贸w ;-p

    Na razie m臋cz臋 si臋 z wizualizacj膮 bloga, ale jutro ju偶 jaka艣 lala tu zawita.

    Zapraszam i dzi臋kuj臋 za odwiedziny ;-*

    OdpowiedzUsu艅
  5. super - kolejny Lalkolub!!!

    OdpowiedzUsu艅
  6. Dzi臋kuj臋 za wpis ;-)
    Im nas wi臋cej tym przyjemniej. Lalkoluby przybywajcie !

    OdpowiedzUsu艅
  7. R贸wnie偶 witam ;-)
    Oj jest zaczarowany, jest na pewno.

    OdpowiedzUsu艅
  8. Nawet nie wiesz, jak bardzo si臋 ciesz臋 z Twojego bloga! Taki mi艂y nius na koniec trudnego u mnie tygodnia jest jak mi贸d na m膮 dusz臋! Witaj w lalkolandii blogosfery i baw si臋 tutaj najintensywniej jak tylko si臋 da! U艣ciski!

    OdpowiedzUsu艅
  9. No i znowu mi si臋 przez Ciebie 艂ezka zakr臋ci艂a.... Mnie cieszy Twoje cieszenie si臋. Postaram si臋 dostarcza膰 tu wi臋cej rado艣ci ;-)
    Ale pewnie nie uda mi si臋 to tak jak Tobie na Twoim blogu. B臋d臋 jednak pr贸bowa膰, wci膮gn臋艂y mnie moje lalki do b贸lu. Ka偶da z nich znajdzie swojego amatora.

    OdpowiedzUsu艅
  10. Mi艂o zobaczy膰 w blogosferze :) My si臋 znamy z Allegro (od razu skojarzy艂am nick). Nawet si臋 kiedy艣 zastanawia艂am, czy masz bloga, ale nic wtedy nie znalaz艂am w sieci :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. A to mnie jeszcze bardziej mi艂o ;-)
    Chyba si臋 dobrze skry艂a艣 tam akurat przede mn膮 ;-p bo ja niestety nie kojarz臋 ;-(

    OdpowiedzUsu艅
  12. Witaj w lalkowej blogosferze!Jak to si臋 sta艂o,偶e dopiero teraz Ci臋 znalaz艂am?
    Czekam z niecierpliwo艣ci膮 na pokaz kolekcji.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsu艅
  13. Witam r贸wnie偶 ;-)
    Dopiero zaczynam tu przygod臋...wreszcie da艂am si臋 nam贸wi膰.... ;-)
    Nie s膮dzi艂am, 偶e mnie to wci膮gnie.

    OdpowiedzUsu艅
  14. Ooo a ja my艣la艂am, 偶e jestem mocno sp贸藕niona w odwiedzinach a tu dopiero co by艂o wielkie otwarcie 馃榾 Ciesz臋 si臋 i b臋d臋 zagl膮da膰. Zastanawiam si臋 czy ju偶 jakiej艣 dziewczyny nie mam od Ciebie, Agnieszko. Czy to ty sprzedajesz na Allegro, rubinowy dom?

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Witaj ;-)

      Tak, to ja. Na blog zdecydowa艂am si臋 dopiero po latach i ciesz臋 si臋 z tego, bo mi si臋 to spodoba艂o ;-)

      Usu艅
  15. To ja i tu si臋 z Tob膮 przywitam i jeszcze raz bardzo si臋 ciesz臋, 偶e zdecydowa艂a艣 si臋 na bloga :))))\
    Te偶 dodam, 偶e znam Cie z Allegro i olx i par臋 lokatorek od Ciebie juz mieszka w Ba艣niowie :)))

    OdpowiedzUsu艅
  16. OOOOOOOOO Na prawd臋? Ciesz臋 si臋 ogromnie !!!
    Niech maj膮 lepszy dom ni偶 u mnie.

    OdpowiedzUsu艅

Powitanie ;-)

Witajcie ;-) Nie umiem pisa膰 o swoich zainteresowaniach, nie nale偶臋 do os贸b wylewnych i kreatywnych馃槖 W zwi膮zku z tym m贸j blog o moich ...