pi膮tek, 21 lipca 2017

Powr贸t z urlopu


Witam Was cieplutko馃槝 , ju偶 jestem z powrotem 馃殟

Jak pisa艂am w poprzednim po艣cie moje dwie lalki by艂y z nami na urlopie. 艁azi艂y po lesie 馃尣馃尦 , opala艂y  si臋 i k膮pa艂y w jeziorze 馃強

Celowo i dla zabawy pokaza艂am je poprzednio bez g艂贸w i dla utrudnienia nie zdj臋艂am im ciuszk贸w, bo s膮 to dwie do艣膰 znane panny przez fan贸w wszelakiej ma艣ci lalek barbiowatych. Nagie natychmiast by艣cie odgadli i nie by艂oby zabawy 馃槩

Szczerze to jestem zdziwiona, 偶e tak d艂ugo trwa艂o odgadywanie kim s膮 i tylko jedna osoba rozpozna艂a obie naraz. Mo偶e faktycznie za bardzo zakry艂am ich cia艂ka........ S膮dzi艂am, 偶e d艂onie lalek zdradz膮 wszystko.

Cieszy mnie jednak, 偶e znalaz艂 si臋 kto艣 kto zna je bardzo dobrze, nawet odziane 馃槃

Nie, nie, tak szybko nie napisz臋 jak maj膮 na imi臋. Sami popatrzcie kto bawi艂 si臋 i wypoczywa艂 ze mn膮..............

No i przy okazji wstyd si臋 przyzna膰, ale wyznam, 偶e od tylu lat zbierania lalek pierwszy raz w 偶yciu odwa偶y艂am si臋 zabra膰 jak膮艣 poza dom i zrobi膰 zdj臋cia w terenie. Z tego偶 powodu urlop by艂 dla mnie jeszcze bardziej ekscytuj膮cy 馃槈




Spacer po lesie............


To nie my obgryz艂y艣my, wolimy jagody 馃槉



By艂y艣my chwilowo nawet porwane przez ma艂ego le艣nego ludka. Po czym uda艂o nam si臋 uciec i skry膰 na drzewie.




By艂 te偶 czas na ma艂y odpoczynek.




I podziwianie kwiat贸w, kt贸rych zbyt wiele w okolicy nie by艂o 馃尭



Nie oby艂o si臋 bez opor贸w wej艣cia nad jezioro, gdy偶 jedna z panien jak si臋 okaza艂o wzi臋艂a ze sob膮 niepasuj膮cy str贸j k膮pielowy 馃槧 i jak tu si臋 k膮pa膰 i opala膰............ ale da艂a rad臋 馃榿




 Zawsze przecie偶 mo偶na si臋 schowa膰 ze wstydu w piasek 馃槣





No i nie wiem czy moja pierwsza sesja plenerowa wysz艂a jak trzeba, ale i tak jestem z siebie dumna, 偶e si臋 odwa偶y艂am na ni膮 馃槡

 

 
  
Na zako艅czenie turnusu tygodniowego dziewczyny przebra艂y si臋 w kiecki wyj艣ciowe i uda艂y si臋 na wiejsk膮 dyskotek臋 馃拑馃幎



Spotkali艣my podczas spaceru te偶 niebywa艂e zjawisko, ca艂膮 rodzink臋 wiewi贸rek na jednym drzewie 馃槃 Szkoda, 偶e za siatk膮 czyjego艣 ogrodu, ale mo偶e w艂a艣nie w niewoli czuj膮 si臋 bezpiecznie i nie boj膮 si臋 pokazywa膰 z艂owrogim ludziom, bo lalek raczej nie maj膮 powodu si臋 obawia膰 ...........




I teraz ju偶 wi臋kszo艣膰 z Was ju偶 wie, 偶e to Betty Teen od Tong i Daisy od Mary Quant.

Jako pierwsza i jedyna wiedzia艂a o tym Marta 馃槈
Zapewne dlatego, 偶e jest wielk膮 fank膮 Betty a przez jej r臋ce przewin臋艂o si臋 te偶 wiele Daisy.

Gratuluj臋 Martu艣 wiedzy o tych lalach !!! 馃憦

T膮 p艂askostop膮 Betty dosta艂am niedawno w prezencie od Andrzeja kt贸remu uda艂o si臋 przytarga膰 j膮 z przebojami z targu specjalnie dla mnie.


Dzi臋kuj臋 Ci Kochany za to 馃槝

Daisy chcia艂am zrobi膰 loki z jej filcu, ale nie przewidzia艂am, 偶e ten gatunek kude艂k贸w stopi si臋 od wrz膮tku a w艂oski skr贸c膮 si臋 przez to o po艂ow臋 d艂ugo艣ci. Wyszed艂 mi zatem baranek zamiast lok贸w czy fal. Pocz膮tkowo si臋 rozp艂aka艂am ale potem stwierdzi艂am, 偶e dobrze jej w tej fryzurze i zaakceptowa艂am j膮 馃槒

A czy Wy ju偶 byli艣cie lub nied艂ugo b臋dziecie na zas艂u偶onym urlopie?

28 komentarzy:

  1. Sesja moim zdaniem baaaaardzo udana! Dziewczyny pi臋knie si臋 zaprezentowa艂y. No i te wiewi贸rki :D :D Istny sza艂 ;-)
    Od siebie - gratuluj臋 Zwyci臋偶czyni! Co wytrawni znawcy, to znawcy...
    Musisz robi膰 wi臋cej terenowych sesyj, pocz膮tek jest mega obiecuj膮cy!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 Aniu ;-*
      Spodoba艂o mi si臋 obfacanie w terenie i coraz cz臋艣ciej b臋d臋 si臋 stara膰 zabiera膰 lalki ze sob膮 na spacery ;-)

      Usu艅
  2. Sesja w plenerku wysz艂a Ci super, a偶 szkoda 偶e tak ma艂o :D
    Pi臋knie je uchwyci艂a艣 :)))
    Ojej a co im si臋 sta艂o w g艂ow臋?

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ma艂o? A ja wi臋kszo艣ci zdj臋膰 nie wklei艂am z obawy zbytniego zasypania posta i 偶eby Was nie zanudzi膰.
      Nic im si臋 w g艂owy nie sta艂o :-P

      Usu艅
  3. Gratuluj臋 Marcie!
    Sesja 艣wietna.Dziewczyny wygl膮daj膮 na zadowolone,plenerek cudny.Koniecznie powtarzaj to cz臋艣ciej,zabieraj panny na spacery i fotografuj.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Taki mam zamiar ;-)
      Pewnie, 偶e panny zadowolone. Wr贸ci艂y wypocz臋te.
      Ciesz臋 si臋, 偶e Ci si臋 fotki podobaj膮 馃挍

      Usu艅
  4. Winszuj臋 Marcie wytrawnego oka!
    panienki wypocz臋te, zadowolone
    a to najwa偶niejsze ;D

    OdpowiedzUsu艅
  5. Sesja wysz艂a naprawd臋 superowo i ch臋tnie b臋d臋 ogl膮da膰 zdj臋cia z nast臋pnych wypraw w teren! Dziewczyny musia艂y by膰 bardzo zadowolone, bo na fotkach prezentuj膮 si臋 szcz臋艣liwie!
    Marcie serdecznie gratuluj臋!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Moje fotki mocno odbiegaj膮 od Twoich Olu.
      To by艂 m贸j debiut plenerowy, mo偶e b臋dzie coraz lepiej ;-)

      Usu艅
  6. Fajnie, 偶e odwarzy艂a艣 si臋 na sesj臋 zdj臋ciow膮 w terenie, zdj臋cia naprawd臋 fajnie wysz艂y :)
    wielki, wielki + za odwag臋 :P

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 馃槝
      Te偶 si臋 ciesz臋, 偶e pierwszy krok ju偶 za mn膮.

      Usu艅
  7. Brawo Ty ;) Wida膰, 偶e dziewczyny wypocz臋艂y :) Fryzura a'la pudelek jest nie z艂a, ca艂kiem fajnie pasuje :)))
    I powiem Ci, 偶e nigdy nie widzia艂am tylu wiewi贸rek w jednym miejscu :D
    Ja chc臋 ju偶 na m贸j urlopik, buuu...

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja te偶 pierwszy raz widzia艂am tak膮 zgraj臋 wiewi贸rek 馃槈
      Spokojnie, nied艂ugo jedziesz i to na wiele d艂u偶ej ni偶 ja, wi臋c za tak膮 roz艂膮k臋 偶ycz臋 sobi臋 foty z Twojego urlopu 馃槝

      Usu艅
  8. 艢wietne zdj臋cia w plenerze! Moi faworyci to foty na pla偶y. Wida膰, 偶e dziewczyny wypocz臋艂y, a Ty? Czekam na kolejne sesje na 艂onie natury :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Kr贸tko by艂o ale wystarczy艂o, te偶 odpocz臋艂am.
      No w艂a艣nie, ta pla偶a mnie kusi, ale tym razem nadmorska.

      Usu艅
  9. Musisz cz臋艣ciej zabiera膰 swoje panny na sesje plenerowe! Kiedy dziewczyny odetchn臋艂y 艣wie偶ym powietrzem, od razu nabra艂y rumie艅c贸w i jak wida膰, energia ich nie opuszcza艂a - biega艂y chyba po ca艂ym lesie! :D Fryzurki maj膮 superowe ;-) A wiewi贸rki mnie rozbawi艂y totalnie. :-) Buziaki! Super, super i jeszcze raz super! PS: Tak si臋 ciesze, 偶e blogujesz! A tak si臋 czai艂a艣! Buziaki!

    OdpowiedzUsu艅
  10. Ja te偶 si臋 ciesz臋, 偶e w ko艅cu si臋 przekona艂am i bawi mnie to bardzo ;-*
    Czasem to mo偶e g艂upoty pisz臋 i pokazuj臋, jak z tymi wiewi贸rkami......ale co tam, jak si臋 dobrze bawi臋 to czemu nie ;-p
    Ca艂uski ;-*

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja ju偶 wiem, to by艂 Alvin i wiewi贸rki ;-) Te偶 chcieli panny zobaczy膰 ;-)

      Usu艅
    2. ooooooooo Racja ! Faktycznie ;-)

      Usu艅
  11. Pi臋kne wakacje mia艂y panny i Ty pewnie te偶. W 偶yciu bym nie zgad艂a. Moja c贸rka ma jedn膮 Daisy i ze wzgl臋du na w艂osy nazwa艂a j膮 "Szczota", w艂osy tych lalek to prawdziwa pora偶ka. :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza Daisy, wcze艣niej nie wiedzia艂am, 偶e te ich w艂osy to masakra produkcyjna ;-(

      Usu艅
  12. Aga! Gratuluje ze sie odwa偶yla艣! Dzieki lalk膮 nawet zwykly spacer okazuje sie fajna przygoda. Betty taka jakas szczesliwsza, usmiecha sie bardziej niz na targu ;) zycze wam dlugiej wzajemnej milosci

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Przygoda to faktycznie by艂a ;-)
      Betka te偶 Ci dzi臋kuje za jej uratowanie i podr贸偶 do Gda艅ska 馃槝

      Usu艅
  13. Odpowiedzi
    1. Troch臋 skromna ale mimo to 艣wietnie si臋 przy niej bawi艂am 馃構

      Usu艅

Powitanie ;-)

Witajcie ;-) Nie umiem pisa膰 o swoich zainteresowaniach, nie nale偶臋 do os贸b wylewnych i kreatywnych馃槖 W zwi膮zku z tym m贸j blog o moich ...