niedziela, 1 października 2017

Lalkowe ubranka


Jestem zachwycona i pod wielkim wrażeniem ubranek jakie kilka razy kupiłam od utalentowanej lalkowej krawcowej, że muszę Wam je w końcu pokazać 😘


Niektóre zakupiłam już gotowe jakie Pani Natalija sprzedaje na naszym OLX a niektóre uszyła mi na zamówienie.


Wystarczy pokazać zdjęcie np. z netu ściągnięte wymarzonego ciucha i jak tylko zdobędzie podobny materiał to uszyje wszystko, kompletnie WSZYSTKO. Nie ma chyba dla Pani Nataliji rzeczy niemożliwych. Nawet detale typu guziczki, zatrzaski, hafty wyszywane, paski, torebki i wiele innych nie są dla niej przeszkodą do spełnienia naszych lalkowych zachcianek ubrankowych 😁

Normalnie można oddać się w tej kwestii rozpuście 😇

A do tego ceny tych bardzo starannie i z sercem uszytych ciuszków są ogromnie konkurencyjne !!! 

Pani Natalija swoją ciężka świetną pracę wycenia jak dla mnie za nisko. Przez to tym bardziej powinna być zawalona zamówieniami.

Kochani..... Piszę ten post z wielkiej chęci podzielenia się z Wami moim zauroczeniem, z potrzeby pokazania prac uzdolnionej osoby, która nie ma prawa z takim talentem być w cieniu innych krawcowych i pozwolić aby jej talent zamarł !!! 

Pani Natalija nie wie o pokazaniu jej ubranek, nie dałam jej znać, nie prosiła też o to. Może nawet będzie na mnie zła jak już zobaczy post.... Ale mam to w nosie, muszę go pokazać, spać bym nie mogła jakbym ukryła czyjś talent 😢

Odzwierciedli Wam za niewiele brakujące ubranka dla lalek na wzór oryginału. Uszyje cudne dodatki...... Podając konkretne wymiary lalki ubranko będzie idealnie dopasowane do niej.


Już Idunia pokazywała u siebie ubranka od Pani Nataliji, np. złoty komplet, albo ten komplet.


Czas pokazać czym cieszą się moje lalki..... 

Uwaga! Będzie jak nigdy na tym blogu spam zdjęciowy. Przepraszam, ale nazbierało się tego i tylko tak umiem to pokazać.

Przepraszam Was też za jakość zdjęć z telefonu. Są zbyt blade kolory a na żywo ciuszki są wiele, wiele cudniejsze !


No i jestem ciekawa kto z Was ma już jakiś ciuszek od Pani Nataliji ....?

A jeśli ktoś potrzebuje namiary a jeszcze nie natknął się na jej ogłoszenia to chętnie dam namiary 😃

Sukienki zapinane z tyłu na zamek.

Moje Petry są ciut za szerokie w biuście.








Dwie sukienki zapinane na zamki, jedna na zatrzaski.
Dwie z kołnierzykami z ręcznie wykonanym haftem.








Trzy sukienki zapinane na zatrzaski.






Dwie sukienki zapinane na zatrzaski, jedna na zamek.






Te pięć sukienek również z zapięciami na zatrzaski.










Dwa komplety.
Kremowa bluzka z zatrzaskiem z przodu. Srebrna bluzka na rzep.
Spodnie również na zatrzask z przodu.
Spódnica na gumie.








3 bluzki.
Środkowa zapinana na zatrzaski.
Jena na rzep z przodu a druga z tyłu.





4 bluzki zapinane na rzepy z tyłu.







Leginsy zapinane na zatrzask z tyłu.


Płaszcz z podszewką zapinany na zatrzaski.





Tak teraz przyglądam się tym fotkom i obym Was nimi nie zniechęciła, bo ciuszki są przepiękne w realu, mają żywsze kolory i więcej świetnych detali widać niż to pokazał mój słaby aparat w telefonie 😢

40 komentarzy:

  1. Faktycznie, są prześliczne! Widać, że pięknie wykończone i mają bardzo ładne kroje :-) Ta pani ma zdolne łapki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się w pełni.
    Zdjęcia tego nie oddają aż tak ;-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciuszki są rewelacyjne. Miałam okazję macać złoty komplet Idy, fantastyczne wykończenie i świetne dopasowanie do lalki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te ciuszki są nieprawdopodobne!! Pod względem jakości wykonania przypominają mi te, które Mattel robił na początku, w latach 60tych - z detalami i wysoką dbałością o jakość wykończenia. Każdy ciuszek, to małe dzieło sztuki. Ja od dawna "zasadzam" się na zakupy u p. Natalijii. Problem jest jeden - nie mogę się zdecydować!! Wszystko bym najchętniej kupiła i to z jej gotowych projektów ;-) Może właśnie teraz....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ten sam kłopot, nie mogłam się zdecydować bo wszystko by się chciało 😄

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Prawda. Szkoda tylko, że zdjęcia moje pokazują to tylko w połowie 😑

      Usuń
  6. Rewelacja! Widać, że każdy ciuszek jest dopracowany i zrobione z sercem.
    Najbardziej urzekły mnie sukienki (zwłaszcza czarna w białe grochy) jak żywcem wyjęte z Grease.
    I spodnie w pepitkę, bo lubię ten wzorek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te sukienki są wręcz szałowe. I na prawdę były niedrogie.

      Usuń
  7. masz rację - talentu nie można ukrywać!

    imponująca kolekcja - wspaniałą garderobę
    zafundowałaś swym dziewczynom!!!

    BRAWA dla Pani NATALII ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie BRAWO !
      Jeszcze kupię nie raz coś, garderoba się powiększy 😁

      Usuń
  8. Piekne <3

    Ja mam 2 sukienki i jeden komplet uszyty przez ta zdolna krawcowa :) Oczywiscie dzieki Idzie <3
    Mysle jednak ze to nie beda ostatnie rzeczy uszyte przez Pania Natalie jakie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga cudowne kreacje! Super ze o taki post zrobiłas. Mam nadzieje ze ta zdolna osoba bedzie miala teraz duzo pracy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, ma kobieta talent. Musze poszperać na OLX. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja cię rozumiem! To są śliczne retro-ciuszki, do których strasznie się tęskni, a w żadnym sklepie takich dostać nie można, bo wszędzie rządzą paskudne, przesadnie kuse i źle odszyte sukienki-tubki. Szczęśliwie w sieci można znaleźć namiary na bardzo zdolne krawcowe. Zapisuję sobie panią Nataliję na liście ubrankowych mistrzyń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie. Mało jest ładnych a do tego dokładnie uszytych ciuszków do kupienia.
      Każdy ma swój gust i styl, o tym się nie dyskutuje ale wykonane powinny być dobrze i nie rozlatywać się w rękach.

      Usuń
  12. Taaaak!... Ja właśnie pokazałam swoją Bild Lilli w ciuszkach od Pani Nataliji :) Mam zamiar jeszcze coś u niej zamówić, coś retro i na bogato! :)
    Pani Natalija rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne są te sukienki, reszta zresztą też, poproszę o namiar na makeascenepl@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe te stroje! Oczu nie można oderwać! Te materiały i wykończenia! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przede wszystkim zachwyca estetyka i jakość wykonania, a żeby to zobaczyć nie trzeba pięknych zdjęć. Widać, że to talent! Chylę czoła :-) I lalki jak pięknie w nich wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Natalija przykłada się do szczegółów i wykończenia.
      Ti ważne, bo to zmienia ciuch na ten z górnej półki.

      Usuń
  16. No to jest konkretne zasilenie garderoby :) Bardzo ładne ciuszki, teraz będą dziewczyny zadowolone, mają w czym przebierać, sukienki śliczne i bluzeczki fajne :) W końcu udało mi sie dodać Twojego bloga do obserwowanych, bo przegapiłam kilka postów przez mój błąd :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ cudowne ubranka! Napatrzeć się nie mogę. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. chylę czoła! dawno nie widziałam tak profesjonalnie uszytych ubranek! gorąco pozdrawiam Ciebie i utalentowaną krawcową :*:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciuszki są wprost niesamowite!!! Profesjonalna robota, twórca tych cudownosci jest wręcz mistrzem igły i nici!!! Serdecznie pozdrawiam;-)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Prosze o namiary na panią Natalię, jeśli można to na mail gosiaksz4@o2.pl
    Zdjęcia bardzo ładne- a modelki pewnie czuły się wspaniale w tych kreacjach

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow bardzo fajne fasony- jak z lat 50tych które uwielbiam. Najbardziej podoba mi się różowy płaszczyk:)
    P.S.Likwiduje kolekcję lalek i oraz miniaturowych akcesoriów dla nich. Jakbyś chciała uzupełnić swoje zbiory o tanie i unikalne rzeczy to zapraszam na bloga http://besudolls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Oooo rany, już rok minął jak Cię tu nie ma... a ja po dłuższej przerwie wracam do siebie...
    Pozdrowienia ;-*

    OdpowiedzUsuń
  23. zaglądam, czekam, tęsknię,,,

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, mogłabyś odkurzyć te pajęczyny na Twoim blogu i dodać nowe wpisy :-) Tęsknię :-)

    OdpowiedzUsuń

Powitanie ;-)

Witajcie ;-) Nie umiem pisać o swoich zainteresowaniach, nie należę do osób wylewnych i kreatywnych😒 W związku z tym mój blog o moich ...