piątek, 25 sierpnia 2017

Głupawka


Wybaczcie mi dziś ten post dziwny, ale nie mogę się powstrzymać 😁
Syn mi dziś pokazał jakiś program, snap czy coś, do zabawy zdjęciami i się zaczęło......... Stara baba postanowiła się też pobawić 😜

Szybciutko na ofiarę tej mojej zabawy wybrałam lalkę córki, Nancy.

Życzę miłego oglądania i sorki za moją dzisiejszą głupawkę 🐸













A tak wygląda bez snapa Nancy, którą córka już dawno się nie bawi a wciąż stoi bo ma cudny pyszczek i włosiska............





A to specjalnie dla Idy, to ja 😉
Pozdrawiam Was Kochani 😘




Robiąc zdjęcia mąż mnie zapytał czy ma dzwonić na pogotowie ........ 😂

39 komentarzy:

  1. no faktycznie cudny pyszczek -
    my chyba nadajemy na dokładnie
    tych samych falach - bo wczoraj
    cały dzień myślałam o Nancy ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha ale numer 😂
      Nancy piękne w każdym wydaniu są. Tylko dla mnie za duże, nie moja skala.
      Dlatego lala była córki.

      Usuń
    2. jak potomstwo podrośnie -
      wiesz komu możesz wcisnąć
      przesłodką dzieweczkę :)))

      Usuń
    3. Ona już dawno jej nie chce, tylko ja się waham..... Bo ten pyszczek jest cudny 😊

      Usuń
    4. to trzymaj, trzymaj, nie wypuszczaj!!!
      jak za 2-3 tygodnie dotrze do mnie moja
      krótkowłosa szatynka - będę robić ciuszki,
      to i Twojej słodyczce trafią się jakieś ♥

      ja jestem zadurzona bezapelacyjnie w Rudej
      ale Jej w Polsce nie widzę - a z zagranicy
      za minimum 200pl nie będę ściągać :///

      Usuń
    5. zobacz sobie u mnie w etykietach
      "famoski" propozycje garderoby :)

      Usuń
    6. Córka ma jeszcze brunetkę. Rudej nie znam :-(
      Dziękuję Ci Kochana, ale te lale w końcu opuszczą nasz dom i ciuszki będą zbędne :-(

      To idę do Ciebie na Famosa 😊

      Usuń
    7. to jak już będą chciały definitywnie
      się z Rubinowa wyprowadzić - niechajże
      kurs na Szydełeczkowo obierają natenczas?

      Usuń
  2. He he, ale powiem Ci, że inny pyszczek po przerobieniu wyglądał jeszcze zabawniej ;))
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem 😄 Ale go tu nie wstawię.....
      Hmmmmm a może..... 😂

      Usuń
    2. Szalona :D Ale misio z tymi pięknymi rzęsami jest cudny :-***

      Usuń
  3. Łączę się z Tobą w głupawce, bo my z córką też przed chwilą bawiłyśmy się Snapchatem. Jak tylko wróciłam z pracy usłyszałam: "mama włączymy głupie miny?"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihihi
      A ja stara nigdy się tym nie bawiłam, dopiero dziś poznałam takie możliwości 😄 aż wstyd się przyznać.

      Usuń
  4. Fajnie tak sobie odreagować, to jak w Wesołym Miasteczku gabinet luster, tylko jeszcze fajniejszy. Też lubię się bawić zdjęciami w różnych programach. Mam dwie Nancy, obie blondi i bardzo je lubię. Ciuszki od Inki są naprawdę fajowskie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie do lalkowania Nancy są za duże.
      Pierwszy raz się tak bawiłam zdjęciami 😂

      Usuń
  5. ale super ujrzeć CIĘ, Aguś!!!
    choć mnie przerażają te foty
    zmieniające proporcje - zawsze
    jak Córcia coś takiego robi,
    błagam, by kasowała i tylko te
    ładne i śmieszne zostawiała -
    np. te niby z sarenkową minką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wszystkie bawią. Szkoda, że wcześniej tego nie znałam 😝

      Usuń
  6. Nancy to świetna lalka i też by pewnie u mnie stała , bo ma w sobie czar :-)
    A Tobie Kochana baaardzo do twarzy w uszkach musze przyznać :-) Przeeeeesłodko! :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może doprawię sobię na stałe uszka skoro taka mam być słodsza 😅

      Usuń
  7. Ten program jest świetny.Mój syn też często robi takie zdjęcia.
    Lala ma przesympatyczny pyszczek i super włosy.
    Twoje zdjęcia wygrywają jednak konkurencję z Nancy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, i to chciałam w końcu przeczytać 😄 Żem ładniejsza od Nancy 😜
      Wreszcie ktoś mnie docenił 😋
      Dziękuję Ci Kochana Marzenko. Różyczka dla Ciebie 🌹

      Usuń
  8. ... to ja też dopisuję się Marzenki i to obiema rękami :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hohoho czuje się teraz dowartościowana 😊 aż się rumienię.
      A dla Ciebie Ewunia bukiecik cały 💐

      Usuń
  9. Zdjęcia mnie rozbroiły i szczerzę się teraz do ekranu :)))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aga ale urocze te twoje zdj! Tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki miałam dzień i ubaw i chciałam się tym moim nastrojem podzielić. Cieszę się, że Ci się podoba moja głupawka 😘😙

      Usuń
  11. Ale jak to dzwonić na pogotowie? Przecież o u Ciebie lalkowe pogotowie :) dużo radości sprawił mi ten post. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło, że sprawił komuś radość ten post 😊 chociaż jest głupawy 😂
      A na pogotowie to powiedziane było w żarcie, bo mąż miał też że mnie ubaw 😝

      Usuń
  12. Słuchaj nie jest źle....;), Ja też nie mogłem się powstrzymać od sprawdzenia snapa na lalkach, można naprawdę świetnie się bawić filtrami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że lalki nie wystawiają języków, bo snapowe psie języki się nie robiły na fotach 😜

      Usuń
  13. HA! A dla mnie to kosmos wszelaki. Brak córki, brak lalki tego gatunku, brak programu komputerowego, dającego możliwości podobnej kreacji... Ale Twój post bardzo poprawił mi nastrój ;-) Zdrowy śmiech.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani w laptopie ani w telefonie nie miałam takich programów nigdy. Gdyby mi syn nie pokazał i nie bawił się ze mną to też bym nie tknęła tego bo się na tym nie znam.

      Miło mi, że poprawiłam Ci nastrój i czasem moje głupkowate zachowania bawią 😘

      Usuń
  14. Fajne efekty :D

    Ja tego programu nie mam ani nigdy nie probowalam ale corka sie bawi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej się bawiłam robiąc zdjęcia lalce niż sobie 😂

      Usuń
  15. Uśmiałam się z tych fajnych fotek :D Ależ miałaś zabawę, co? :D hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano miałam ;-)
      I miałam nadzieję, że Wy też będziecie -)

      Usuń

Powitanie ;-)

Witajcie ;-) Nie umiem pisać o swoich zainteresowaniach, nie należę do osób wylewnych i kreatywnych😒 W związku z tym mój blog o moich ...