niedziela, 27 sierpnia 2017

Szalona małolata


Dostałam od Marty w prezencie piękną główkę Skipper, która miała obcięte mocno włoski. Im więcej patrzę na te starsze Skipperki tym bardziej mi się podobają, mimo, iż to nie moja skala lalek. Ich buźki podobały mi się zawsze, ale do rozmiaru tych lalek zaczynam się dopiero przekonywać. Lecz chyba Skipper będą moimi wyjątkami w lalkach mniejszych niż 1:6.

Nie miałam zamiaru przekazać cudnej Skipper na straty i zachciało mi się zrobić z niej zwariowaną, zakręconą i szalona małolatę 😜

Dałam jej pasujące rozmiarem i odcieniem ciałko po małej Sarah od Simba. A główce zrobiłam reroot ze sznureczków. Nie do końca jestem zadowolona z niego, ale efekt wyszedł taki jak chciałam......miała być szalona i niepokorna 😋

Jeśli poznajecie jej buźkę to dajcie cynk proszę. 
Czy to może być Funtime 1974 ??? hmmmm Kolor ust mi się nie zgadza 😕








Taka była: 


22 komentarze:

  1. Pyszczek ma sympatyczny,a włoski fantastyczne!Jak najbardziej szalona i niepokorna.
    Jejku,kiedy ja wreszcie zdecyduję się na reroot?Patrzę i zazdraszczam Ci tej umiejętności...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest bardzo proste, tylko cierpliwości wymaga, niczego więcej 😊

      Usuń
  2. Aga, a może dopytać o nią dalej?
    Włoski i kapcie zabójcze :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się bardziej podoba z grzywką. To chyba dlatego, że od dziecka nie lubiłam wysokiego czoła. Moje pierwsze zdjęcie do legitymacji szkolnej sama podretuszowałam - domalowałam ołówkiem grzywkę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe dobra jesteś 😋
      Ja właśnie lubię u lalek wysokie czoła.

      Usuń
  4. może być - Funtime 1974
    albo też mi pasuje Partytime Skipper 1976 Europe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję 😘
      Zaraz sprawdzę ten trop.....

      Usuń
    2. Poszperałem nieco i do Partytime też kolor ust nie pasuje.
      Podpasowało mi jednak wszystko do Malibu 1971.
      Ale 100% pewności nie mam.

      Usuń
    3. kolorem ust się nie przejmuj, bo u takich staruszek farba na gumie mogła się utlenić

      Usuń
    4. Ma piękny wyrazisty kolorek jeszcze nieutleniony. Na żywo dobrze widać.

      Usuń
  5. Kurcze nie orientuję się w skipperkach, ale spódniczka należy do wild hair sindy.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, spódniczka wiem, bo bluzka to zdarta z kioskowego byle czegoś 😜

      Usuń
  6. Włosy bardzo ładne, przypomina mi włosy hula dancer Barbie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest! Tak jak myślałam ;-) no i ciałko wynalazlas w sam raz :-) leaderka w młodzieżowej reggae kapeli ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciałko chwilowe, bo chciałabym je oddać kiedyś Sarah i nadal będę szukać jej oryginalnego.

      Usuń
  8. Ależ się zmieniła przez tę fryzurę! Niepokorna, modna i nowoczesna dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był eksperyment 😁
      Na pewno wyszła po części wesoła.

      Usuń
  9. Slicznie wyglada <3

    Ja mam skiperke ktorej usta mimo pieknego koloru zrobily sie zolte... wiec calkiem mozliwe ze i u twojej utlenia sie po latach w kierunku jasnorozowego.



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko możliwe. Nie będę mocno dociekać, bo małolata może być dla mnie n/n. To już druga moja bezseryjna Skipper 😏

      Usuń

Powitanie ;-)

Witajcie ;-) Nie umiem pisać o swoich zainteresowaniach, nie należę do osób wylewnych i kreatywnych😒 W związku z tym mój blog o moich ...